blogazzurro

blogazzurro

sabato 11 maggio 2019

L’Ecomuseu al fâs scuele / L’Ecomuseo fa scuola




In ocasion de Setemane de Culture Furlane 2019, organizade de Societât Filologjiche Furlane, l’Ecomuseu des Aghes al propon laboratoris didatics, venastaj lezions libaris par svicinâ insegnants, arlêfs e fameis aes ativitâts in lenghe furlane leadis ae cognossince dal teritori e ae valorizazion dal patrimoni de culture materiâl tradizionâl. Dôs les propuestes: Lezions di gjeografie (Origijn e mudaments dal Cjamp di Osôf e di Glemone, si cjatisi in place dal Fier a Glemone) e A fâ pan tal mulin (Il pan di sorc come une volte, li dal Mulin Cocconi di Ospedalet). Al covente notâsi.
In occasione della Settimana della Cultura Friulana 2019, organizzata dalla Società Filologica Friulana, l’Ecomuseo delle Acque propone dei laboratori didattici, ovvero lezioni libere per avvicinare insegnanti, studenti e famiglie ad attività in lingua friulana legate alla conoscenza del territorio e alla valorizzazione del patrimonio della cultura materiale tradizionale. Due le proposte: Lezioni di geografia (Origine e trasformazioni del Campo di Osoppo-Gemona, da piazza del Ferro a Gemona) e Fare il pane al mulino (Il pan di sorc come una volta, al Mulino Cocconi di Ospedaletto). È necessaria la prenotazione.

«L’apontament cu la Setemane de culture furlane, si incrose, chest an, cul Centenari di fondazion de Societât Filologjiche Furlane, un an di gale par contâ, par valorizâ, par promovi i moments fondamentâi de nestre storie e de nestre identitât regjonâl. La partecipazion corâl des associazions e dai ents locâi e je, ancjemò une volte, la misure e la prospetive di cheste rassegne, la vision di un Friûl libar e plurâl, fuart e unît, ch’al fonde lis sôs lidris tal patrimoni di culture e di comunitât, ch’al cres cu la cussience dai siei valôrs».
«L’appuntamento con la Settimana della cultura friulana si incrocia, quest’anno, con il Centenario di fondazione della Società Filologica Friulana, un anno particolare per raccontare, per valorizzare, per promuovere i momenti fondamentali della nostra storia e della nostra identità regionale. La partecipazione corale delle associazioni e degli enti locali è, ancora una volta, la misura e la prospettiva di questa rassegna, la visione di un Friuli libero e plurale, forte e unito, che affonda le sue radici nel patrimonio di cultura e di comunità, che cresce con la coscienza dei suoi valori».

Nessun commento:

Posta un commento